FANDOM

Zs'Skayr's True Form
Zs'Skayr

Zs'Skayr aslında gölge hayaletin içidir yani gerçek yüzüdür.İlk önce Gölge Hayalet Korkutur adlı bölümde çıkmıştır.Ben , yanlışlıkla gölge hayalete dönüştü süresi bitince gölge hayalet Ben'İn önünde duruyordu ve Ben hiçbir zaman sen olmadım ve saatin içinde hapistim.Şimdi ben seni kontrol edicem ve bir başkasının içinde hapis olmak neymiş görüceksin.demişti.Sonra derisini yırttı ve Zs'Skayr oldu.Sirk ucublerini yönetti ve daha sonra The Return (Dönüş) adlı bölümde geri geldi.Dr.Vicktor adında bir doktor onu bir daha yarattı.Ve Kurtadam,Mumya,Dr.Vicktor onun adamıydı.Uzaya çıktılar ve Max büyükbaba ve Gwen onunla geldi Gölge hayalet Zs'Skayr, Dr.Vicktor,Mumya,Kurtadam da Omnitrix uzaylısı oldu Omnitrix'e deyince ama hala dışarda duruyorlardı.Zs'Skayr uzay boşluğunda Ben'le savaşırken gerçek yüzü ortaya çıktı ve içindeki yılan gibi şeyler açığa çıktı dişleri keskinleşti ve yılan gibi şeylerinin arasından mor bir elektrik atıyordu.Ben, ile savaştı ve Dr.Vicktor 'la Mumya başka bir yere ışınlandı.Zs'Skayr'la savaştı ve onu Güneşe çevirdiler ve Gölge Hayalet yok oldu.

Also on FANDOM

Random Wiki