FANDOM

==
Devin_levin.jpg
Osmosian
Bilgiler
Gezegen

Osmos V

Ten Rengi

değişken

Silahlar

Işın atma Emilim Vurma

Tür

Osmosian

Güç

Yaşam emme Madde emme DNA emme Bellek emme Güç ve yetenek emme Gelişmiş dayanıklılık

Zayıf Yönü

Enerji emmek osmosianların kontrollerini ellerinden alır.

Osmos V gezegenindeki yaşam formları. Osmosianlar farklılık gösterir. Ancak ortak yönleri emilimdir. Örneğin:==

BEN 10 ALIEN FORCE: Kevin Levin

BEN 10 ALIEN FORCE: Devin Levin

BEN 10 ULTIMATE ALIEN: Aggregor

Osmosianlar şeytan ve kötü olarak bilinselerde bu yargı doğru değildir. Ancak ULTIMATE ALIEN'da Kevin Levin Aggregor'u yeenmek için ultimatrix enrjisini emince Aggregor yenilir fakat Kevin Levin bir kötüye dönüşür. Çünkü enerji emmek osmosianlara kontrollerini kaybettirir. O bölüm osmosianların kötülük yargısını güçlendirmektedir. Ben 10'de hep osmosianlar vardır. Osmosianlar bir uzaylı türü değildir. Osmosianlar insan ırkının değişmiş halidir. Osmosianlar insansı özellikler taşımaktadırlar. Normal bir insanın yaptığı herşeyi yapabilirler.

AGGREGOREdit

172px-Aggregor absorb.png

Aggregor bir Geochhelone Aerio'nun enerjisini, DNA'sını ve gücünü emerken

Bazı osmosianlar enerji, güç ve DNA'yı aynı anda emebilirler. Örneğin Aggregor bu osmosianlardan biridir. Emdiği DNA'nın yeteneklerini de kullanabilme yeteneğine sahiptir. Ancak enerjisini emdiği yaratık ölür. Bu yüzden Aggregor güce doyumsuzdur.

DEVIN LEVINEdit

180px-Devin using powers.jpg
Devin Levin Kevin'in babasıdır.O bir tesisatçıdır. Ancak Ragnarok adında bir suçlu onu öldürmüştür. O günden sonra Kevin Ragnorarok'u öldürmeye çalışmıştır ve başarmıştır. Çünkü Ragnarok Kevin'dan güç anahtarını ister ve dövüşürler daha sonra Kevin onu yok eder ve anahtarını geri alır. Devin'ın güç emme yeteneği vardır.

KEVIN LEVINEdit

200px-Kevinlevin large.jpg
Devin Levin'in oğludur. Küçük yaştayken kötü bir kişliğe sahipti. Ancak zamanla bu kişiliği değişti. Artık mecbur kalmadıkça kimseyle dövüşmüyordu. Daha sonra Ben Tennyson'a katılıp iyilerin tarafında mücadele vermeye başlamıştır. Artık enerji değil madde emiyordu. Emdiği madde kendisi için bir zırh görevi görüyordu.

Also on FANDOM

Random Wiki