FANDOM

Omnitrix

Omnitrix

  • Omnitrix sözcüğü "çoklu biçim" anlamına gelen latince sözcüklerin bileşiminden oluşur.
  • Omnitrix'in her parçası uzaylı birer yaratığın dna'sını içeriyor,hatta kapağı bile!
  • Omnitrix,kendini yok edecek olursa tüm evren havaya uçar.
  • Ben'in uzaylı yaratık olarak geçireceği 10 dakika süresi var.Bu,yaratığın onun kişiliğini ele geçirmesine engel olmak için alınmış bir tedbir!
  • Kullanıcı hastaysa tüm yaratıklarda hasta olur.(ilk ben 10 da ateş topunun buz yapması gibi.)
  • Omnitrixin aslında Büyükbaba Max'e ait olması gerekiyordu.
  • Omnitrixin önceden yapılmış bir protatifi bulunmaktadır buna unitrix denir. Ultimate force da görülür Ona kısaca yünis derler.
  • Omnitrix'in birkaç tipi vardır bunlar:

Omnitrix: Ben'in ilk Omnitrix'idir.

Omnitrix 2: Omnitrix'in güncellenmiş halidir.

Ultimatrix: Diğer adıyla Ultimate Omnitrix'tir. ( Ben Albedo'dan almıştır )

Omnitrix 3: omniwerse serisindeki Omnitrix'tir. ( Ben'in kazanmasıyla Azmuth'un yeni verdiği Omnitrix'tir. )

AçıklamaEdit

Omnitrix'e baktığınızda renginin değiştiğini görürsünüz.Bu renkler, çeşitli olaylar belirtir. Bu renkler:

1.Gri -

Omnitrix Ben'in kolunda bir yaratığa sert temas sağladığında o yaratığın DNA'sını hafızasına alabilir. Böylece Ben istediğinde bu uzaylıya dönüşebilir. Kurtadam ve Mumya Omnitrix'e bu yolla eklenmiştir.

2.kırmızı -

Uzaylı olarak geçirdiğin 10 dakikadan sonra,belli bir müddet dönüşüm geçirilemeyeceği zaman Omnitrix kırmızı renk olur.

3.yeşil -

Omnitrixin ana rengidir ve kullanıma hazır olduğunu bildirmektedir.

4.mavi -

Omnitrix güncelleneceği zaman (Alien force'un ilk bölümünde görüldüğü üzere) mavi renkte olur.

Omnitrix UzaylılarıEdit

Başlangıç Uzaylıları - Ben10 çizgifliminin başlarında kullanılan uzaylılar.

  • NOT: Wiki'de eksikler olabilir lütfen sizde bildiklerinizi listeye ekleyin..

Ben 10 Wiki'yi bazıları bozuyor ben düzelttim ama LÜTFEN BOZMAYIN.

Ben 10 Fanı Mehmet ATAY