FANDOM

Grey_Matter.png
Gri Madde
Bilgiler
Gezegen

Galvan Prime/Galvan Mark II

Göz Rengi

yeşil

Ten Rengi

gri

Silahlar

dişler

Tür

Galvan

Zayıf Yönü

küçük olması

Bir Galvan. Galvanlar evrenin en zeki türlerindendir. Buna örnek olarak Azmuth verilebilmektedir. Azmuth'ta bir Galvanlıdır. Galvanlıların ilk gezegeni olan Galvan Prime Üstünırkların saldırılarında yıkılmıştır. Bunun üzerine Galvan halkı çalışarak yeni gezegenleri olan Galvan Mark II'yi inşa etmişlerdir. Gri Maddenin uzunluğu 6 inç küçük yeş
104px-Ultimate Alien Grey matter

Ben 10 Ultimate Alien'daki Gri Madde

il gözlerindeki göz bebekleri yuvarlak değil eksi biçiminde siyah bir çizgidir. Orjinal serilerde gri maddenin omnitrix sembolü sırtındadır. Ultimate Alien'da ise sembol göğsündedir. Gwen gri maddeye dönüştüğünde gwen'in saçı küçülmüş ve gri maddenin gözleri yuvarlak değil elips olmuştur. Vücudu beyaz yerine mavi tişört olmuştur. Çünkü sahibin giyimine göre vücut rengi değişmektedir. Ancak omnitrix sembolü yinede sırtında kalmıştır.
148px-Grey Matter Gwen

Gri Madde'ye dönüşen Gwen

192px-GreyMatter2

Orjinal serilerdeki gri madde.

Güçler ve YeteneklerEdit

Gri Madde'nin en belirgin özelliği hesaplama konusunda çok iyi olması ve teknik konularda çok zeki olmasıdır. Parçalardan oluşturulabilecek şeylerin işlevlerini ilk bakışta anlar. Gri madde zor durumlarda problem çözücü ve analitik şekilde yardımcı olarak görev yapmaktadır. Çünkü başka işe yarayabilecek özelliği yoktur. Dıştan gelen canlı varlıkların kontrolüne girerse bazı vücüt bölümlerinden uyarı göndererek kontrolü tekrar geri kazanması sağlanabilmektedir. Gri maddenin boyutları küçük olduğu için küçük yerlerde rahatlıkla durabilir. Cildinin üzerindeki küçük vantuzlar sayesinde duvar gibi yüzeylere tırmanabilir. Ayrıca keskin dişleri vardır ve yapışkan derisi onun tutulmasını zorlaştırır.

Also on FANDOM

Random Wiki