FANDOM

Ghostfreak_in_UA_-_Ultimate_Sacrifice.png
Gölge Hayalet
Bilgiler
Gezegen

Anur Phaetos

Tür

Ectonurite

Güç

Maddelerin içinden geçebilir İnsanları kontrol edebilir Uçabilir Görünmez olabilir. Işın atabilir.

Zayıf Yönü

Bazı maddeler gölgehayaletin elle tutulamama ve görünmezlik özelliklerini engelleyebilir. İkinci derisi kapanırsa ışığa duyarlı hale gelir ve fazla güneş ışığına maruz kaldığında yanıp ölür. Kontrol edilmesi çok güçtür.

Gölgehayalet Anur Phaetos'un Ectonurite'larına örnektir.

Görünüm
117px-Fantasmático original.png

Orjinal serideki Gölgehayalet

Edit

Gölgehayalet uzaylı benzeri bir hayalettir. Gri deri üzerinde dolanan siyah çizgileri vardır. Bu deriyi çıkardığında dokunaçları açığa çıkar. Orjinal serilerde Omnitrix sembolü göğsünün sol alt tarafında çizgilerin içine gömülmüştür. Ultimate Alien'da derisi beyaz ve gözü daha büyük ve yeşildir. Ultimatrix sembolü tam göğsünde yer alır.

Güç ve YetenekleEdit

Gölgehayalet elle tutulamaz gözle görülmeyen ve görünmez(ters ren
186px-Ghostfreak in Alien Force.jpg

Ben 10 Alien Force'da Gölgehayalet

k düzeni ve şeffaflık ile birlikte)olabilmektedir. Yoğunluğunu kontrol edebilir. Duman şekline girebilir. Derisini soyup dokunaçları açığa çıkarsa derisi yeniden eski haline dönebilir. Gölgehayalet(birçok gücünü kullanamama pahasına) ikinci bir deri tabakası onu güneş ışığında dolaşabilmesine olanak sağlamaktadır. Ama derinin ikinci tabakası olmadan telekinezi koyu mavi ışınlar atabilir. O yaşam biçimleri üzerinde tam kontrol sağlayabilir. Ayrıca Ectonurite olmayan diğer yaşam biçimleri üstünde de kontrol sahibi olabilme yeteneği de vardır.
180px-Ghosyfreak In Dizzy World.png

Gölgehayalet Fusion Fall'da

Also on FANDOM

Random Wiki